Åter igen måste detta fält fyllas i

Aight Bella Blå, det här börjar skämmigt (ett ord jag aldrig trott jag skulle använda) Nog för att jag är mest emot bloggande mellan oss båda (och cirka 35,000 personer till som bara måste dela med sig av sitt privatliv) men kom igen nu! Har du redan glömt bort denna underbara skapelse?
För att uppdatera mitt eget liv (tydligen är jag en av 35,000) så har skolhelvetet börjat igen. Hur känner jag för det? Det är skolan. 'Nuff said. Samt att jag bytt hemklassrum. Fyra våningar högre upp. Jag klagar absolut inte men från att ha gått till mestadels på bottenplan... Underbar start på morgonen.
Well, mitt ointressanta liv (eller är det...?) kräver sömn, att man alltid glömmer hur utmattande det är med fullt schema efter sommarlovet.
En fin bild till alla som avslut! Det vill säga den läsare (notera, singular) som lyckats stöta på den här bloggen av ren rastlöshet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0