Run

Första inlägget i den underbara kategorin "Djupare Ämnen Med Morpheus". Här kommer jag, tyvärr för resten av världen, dela med mig av min tro, filosofi och åsikter om allt, alla och inget. Så om man blir tvingad till att läsa igenom den här oheliga skapelse till blogg (*HOST*Tandfén*HOST*) så tycker jag hemskt synd om dig.

Alla skämt åtsidan undrar jag dock; vem läser/kommer läsa den här bloggen? Varför är någon så hemskt intresserade av vad våra liv håller? Vem, oh vem äro du som läser detta inlägg just nu? (Förutom du Bella Blå!)
Kommer den här bloggen existera om ett tiotals år, fortfarande omkringsvävandes i cyberrymdens kosmos utan att ha blivit rörd eller läst på år? Kommer forskare återupptacka bloggen om ett hundratals år och förstå livet på början av 2000-talet bättre? Eller kommer manifestet av våra tankar göra dem så förskräckta att dem raderar varenda detalj om att människor existerat nu?

Allt det här funderar jag absolut inte över, det började bara som en intressant tanke som jag tappade greppet om. Ni vet känslan.

Kommentarer
Postat av: GåtarN^

Möss är kända för deras förmåga att föröka sig i otroliga hastigheter. Det finns en musart som föder en gång i månad, 12 ungar varje gång. Musungarna mognar och kan redan föda två månader efter de har fötts, också en gång i månaden, 12 ungar varje gång.



Tänk dig att du tar hem en av dessa möss, dagen efter den var född. Hur många möss kommer du då ha om 10 månader?

2011-08-08 @ 21:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0